9.2 uit 2598 reviews op Kiyoh.
Vi bryr oss om våra produkter och gör naturligtvis vårt bästa för att leverera dem till dig i toppskick. Det händer dock ibland att en beställning skadas under transporten, eller att något annat inträffar som ger dig rätt till garanti. Enligt europeisk lag är vi ansvariga för varje brist på överensstämmelse som uppenbarar sig inom en period av två år efter varans leverans. Du kan ha ytterligare rättigheter enligt nederländsk lag.
Om du upptäcker eller borde upptäcka ett fel på produkten, bör du kontakta oss inom skälig tid. En skälig tid är i vilket fall som helst två månader. Under vissa omständigheter kan även en period längre än två månader vara acceptabel.
Om du kontaktar oss i tid, ser vi till att du får en kostnadsfri ersättning. För mer information om garantin, se de allmänna villkoren artikel 12.
Det kan alltid hända att något inte går som planerat. Vi råder dig att först anmäla klagomål till oss genom att mejla info@suneclipse.nl. Om detta inte leder till en lösning är det möjligt att registrera din tvist för medling via WebwinkelKeur på https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Från den 15 februari 2016 är det även möjligt för konsumenter inom EU att anmäla klagomål via EU-kommissionens ODR-plattform. Denna ODR-plattform hittar du på http://ec.europa.eu/odr. Om ditt klagomål ännu inte hanteras någon annanstans är du fri att lämna in ditt klagomål via Europeiska unionens plattform.
Din feedback är mycket värdefull, eftersom vi i slutändan vill att alla våra kunder ska kunna njuta av ett svalare hem.